Atletico Madrid, sahasında kazandı!

UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Atletico Madrid, sahasında Union Saint-Gilloise'yi 3-1 mağlup etti.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 05 Kasım 2025 00:59 | Son Güncelleme Tarihi: 05 Kasım 2025 01:11
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: Imago
Atletico Madrid, sahasında kazandı!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
UEFA Şampiyonlar Ligi'nin 4. haftasında Atletico Madrid, sahasında Union Saint-Gilloise'yi konuk etti. Atletico Madrid, sahasında oynadığı maçtan 3-1'lik galibiyetle ayrıldı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Atletico Madrid, karşılaşmanın 39. dakikasında Julian Alvarez'in golüyle 1-0 öne geçti ve ilk yarı 1-0 tamamlandı.

İspanyol ekibi, Union Saint-Gilloise karşısında 72. dakikada Conor Gallagher ile ikinci golü buldu ve durum 2-0'a geldi.

Union Saint-Gilloise 80. dakikada Ross Skykes ile golü buldu ve maç 2-1'e geldi.

Atletico Madrid, 90+6'da Marcos Llorente'nin golüyle maçı 3-1 kazandı.

Bu sonucun ardından Atletico Madrid, Devler Ligi'nde 6 puana yükseldi. Union Saint-Gilloise, 3 puanda kaldı.

Şampiyonlar Ligi'nin bir sonraki maç haftasında Atletico Madrid, sahasında Inter'i konuk edecek. Union Saint-Gilloise, temsilcimiz Galatasaray'a konuk olacak.

Tümü
 Reklam