F.Bahçe'nin genç isminden uyarı gibi...

Fenerbahçe'nin Kayserispor maçı sonrasında, genç oyuncu Caner Koca açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 02 Aralık 2014 22:37 | Son Güncelleme Tarihi: 02 Aralık 2014 22:53
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: Sporx.com
Fenerbahçe'de gol sevinci...
Fenerbahçe'de gol sevinci...
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Fenerbahçe'nin, Ziraat Türkiye Kupası'nda Kayserispor'a 2-1 mağlup olduğu mücadelenin ardından sarı-lacivertlilerin golünü atan Caner Koca açıklamalarda bulundu.

İŞTE GENÇ CANER'İN SÖZLERİ...

"Bu formayı bana verdiği için başkanımız Aziz Yıldırım'a ve sonra İsmail Kartal'a teşekkür ediyorum. Bu gençleri sahaya sürdüğü için çok mutluyuz. Bu forma ağır bir forma ve herkesin giymek istediği bir forma. Biz gençler olarak, hatamız varsa bizi affetmelerini istiyoruz." Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla "Maça çıkarken çok heyecanlıydım. Bir gol attım, hayallerimi gerçekleştiriyorum."

Tümü
 Reklam