Benjamin Tetteh: "Bu ligde çok yanlış şeyler oluyor"

Öznur Kablo Yeni Malatyaspor'da forma giyen Benjamin Tetteh, İttifak Holding Konyaspor'a yenildikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 24 Nisan 2022 18:24
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Benjamin Tetteh: 'Bu ligde çok yanlış şeyler oluyor'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Öznur Kablo Yeni Malatyaspor'da forma giyen Benjamin Tetteh, Konyaspor mağlubiyeti sonrası konuştu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Karşılaşmadaki hakem kararlarına tepki gösteren Tetteh "Anlamadığımız şeyler devam ediyor. İlk bölümde bize bir kırmızı kart verdi. Daha sonra rakibe de kırmızı kart verebileceği pozisyonlar oldu. Düşünmeden, devam ettirdi." dedi.

Tetteh ayrıca "Rakibin başarısını küçümsemiyorum, çok iyi oynadılar. Hakem hakkında konuşuyorum. Konyaspor'un başarısına da gölge düşürmek istemiyorum ama bu ligde çok yanlış şeyler oluyor" açıklamasını yaptı.

Tümü
 Reklam