Onyekuru: "20 yıl sonra galibiyet geldi, bizim için çok önemli"

Galatasaraylı Onyekuru, Galatasaray'ın Fenerbahçe'yi 3-1 yendiği maçın ardından konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 23 Şubat 2020 22:14 | Son Güncelleme Tarihi: 24 Şubat 2020 00:09
Haber: Sporx.com
Onyekuru: '20 yıl sonra galibiyet geldi, bizim için çok önemli'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (5)
Google News
Galatasaray'da 3-1'lik derbiye atığı gol ve kaçırdıklarıyla damgasını vuran, attığı gol sonrasında da tribünlere "4" işareti yapan Henry Onyekuru, maçın ardından açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Nijaryalı oyuncu, önemli bir galibiyet aldıklarını söylerken, "Bizim için çok önemli bir galibiyet, koça çok teşekkürler, golü atan oyunculara teşekkürler, taraftarlara teşekkürler. 10 dakikalık uzatmada taraftarlar tüm gücüyle baskıyı kurdu ve bize müthiş bir destek verdi. Tüm taraftarlarımıza çok teşekkür ediyorum, 20 yıl sonra gelen galibiyet, bizim için çok önemli." dedi.

Tümü
 Reklam