Zenke: "Urfa'da mutluydum ama..."

Sözleşmesi sona eren ve Şanlıurfaspor'dan ayrılan Simon Zenke kariyeri hakkında konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 06 Haziran 2015 16:02
Haber: Sporx.com dış haberler
Zenke: 'Urfa'da mutluydum ama...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (2)
Google News
SPORX DIŞ HABERLER - Sezonu PTT 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor'da tamamlayan ve sözleşmesi biterek boşa çıkan Simon Zenke kariyeri hakkında konuştu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Nijeryalı forvet, "Kontratım bitti. Şu anda serbestim ve yanlış bir karar vermek istemiyorum. Sezon yeni bitti. Biraz dinlenmeye ve kariyerim üzerine düşünmeye ihtiyacım var." diyerek henüz transferi düşünmediğini belirtti.

Zenke, Şanlıurfaspor'da kendisini iyi hissetiğini söylerken, "Benimle devam etmek istediler ancak ben diğer fırsatları da görmek istiyorum" ifadelerini kullandı.

Yeşil-Sarılı ekiple 33 maça çıkan Zenke 4 gol atıp 8 asist kaydetmişti.

Tümü
 Reklam