Fenerbahçe'nin Trabzonspor ile oynadığı mücadelede ilk kez sarı-lacivertli formayı giyen Eljif Elmas, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Eljif, iyi oynadığını düşündüğünü söylerken; "Sürpriz oldu, ilk defa resmi maça çıkıyorum. İlk başlarda heyecanlıydım. Benim için iyi geçti. Bana göre iki taraf için de beraberlik iyi bir skor. Hala takıma tam girmedim ama yavaş yavaş inşallah her şey daha iyi olacak. 90 dakika oynayabilecek fizik durumundayım." ifadelerini kullandı.



















Fenerbahçe


