Abdülkadir Ömür: ''Kazanmak istiyorduk, üzgünüz...''

Trabzonspor forması giyen Abdülkadir Ömür, Fenerbahçe maçının ardından kısa bir değerlendirme yaptı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 28 Ocak 2018 21:16
Haber: Sporx.com
Abdülkadir Ömür: ''Kazanmak istiyorduk, üzgünüz...''
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Trabzonspor'un genç oyuncusu Abdülkadir Ömür, Fenerbahçe maçının ardından kısa bir değerlendirme yaptı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Abdülkadir Ömür kazanamadıkları için üzgün olduklarını dile getirdi.

İşte Abdülkadir Ömür'ün maç sonunda yaptığı açıklamalar...

''Tüm taraftarımıza teşekkür etmek istiyoruz. Üzgünüz tabii ki. İlk yarıya tutuk başladık. İkinci yarıya daha istekli başladık. Öne de geçtik. Yan toptan gol yedik. Kazanmak istiyorduk. Üzgünüz.

İkinci yarı iyiydik, rakibimiz yan toplardan etkili goller atıyor. Yine yan toptan yedik, yapacak bir şey yok. Üzgünüz.''

Tümü
 Reklam