Kamil Ahmet: ''Üst sıralara tırmanmak istiyoruz''

Kamil Ahmet Çörekçi, Fenerbahçe ile 1-1 berabere kaldıkları maçın ardından değerlendirmelerde bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 28 Ocak 2018 21:27
Haber: Sporx.com
Kamil Ahmet: ''Üst sıralara tırmanmak istiyoruz''
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Trabzonspor forması giyen Kamil Ahmet Çöerekçi, Fenerbahçe ile oynadıkları karşılaşmanın ardından değerlendirmelerde bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Kamil Ahmet Çöerekçi, henüz bir şey kaybetmediklerini ve ligin üst sıralarına doğru çıkmak istediklerini dile getirdi.

İşte Kamil Ahmet Çörekçi'nin maç sonundaki sözleri...

''Baya güzel oynadık, güzel maç çıkardık. Ama 85'te kornerden yediğimiz gol bizi üzdü. Atmosfer müthişti, taraftarımıza teşekkür ediyoruz. Hiçbir şey bitmedi. Önümüzde Göztepe maçı var. Üst sıralara tırmanmak istiyoruz. 80'de yediğimizde herkes yorgun. Her şey iyi gidiyordu, sonlara doğru oluyor yani. Futbolda her şey olur.''

''Sağ bek olsun, sol bek olsun kendime güveniyorum. Hoca şans verdiği için teşekkür ediyorum. İnşallah bundan sonra da şans gelir.''

Tümü
 Reklam