Transfer engelini kaldıran Antalyaspor, 8 oyuncuyu kadrosuna kattı

FIFA'daki 16 dosyanın ödemesini tamamlayarak transfer yasağını kaldıran Antalyaspor, aralarında Kenneth Paal, Abdülkadir Ömür ve Georgi Dzhikiya'nın da bulunduğu 8 oyuncuyla kadrosunu güçlendirdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 26 Temmuz 2025 22:16
Haber: AA, Fotoğraf: Antalyaspor.com.tr
Transfer engelini kaldıran Antalyaspor, 8 oyuncuyu kadrosuna kattı
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Yorum Yap Yorum Yap
Google News

FIFA'da bulunan 16 dosyanın ödemesini tamamlayıp transfer engelini kaldıran Süper Lig ekiplerinden Antalyaspor, 8 oyuncu transferini açıkladı.

Kırmızı-beyazlı kulüp, sosyal medya hesaplarından, Surinamlı milli futbolcu Kenneth Paal ile 3 yıllık, Hull City'den Abdülkadir Ömür, Trabzonspor'dan Poyraz Yıldırım ile birer yıllık, Rus milli futbolcu Georgi Dzhikiya 2 yıllık, Hüseyin Türkmen ile 1+1 yıllık, Borussia Mönchengladbach'tan Çekyalı Tomas Cvancara ile 1 yıllık, Hully City'den Doğukan Sinik ile 2+1 yıllık, ayrıca Fenerbahçe'den Kerem Kayaarası ile de sözleşme imzalandığını duyurdu.

Tümü
 Reklam