Hutchinson: "Yorgunum, bu normal"

Beşiktaş'ın Kanadalı oyuncusu Atiba Hutchinson, Rizespor'u 1-0 mağlup ettikleri maç sonrasında konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 01 Ekim 2016 21:23
Haber: Sporx.com
Hutchinson: 'Yorgunum, bu normal'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (3)
Google News
Beşiktaş'ın Çaykur Rizespor'u 90+3. dakikada Adriano'nun attığı golün ardından 1-0 mağlup ettiği maç sonrası, Atiba Hutchinson açıklamalarda bulundu.

Kanadalı oyuncu, "Biraz yorgunum. Üst üste çok maç oynadık, yorgunluk hissetmek normal. İlk yarıda yeteri kadar yaratıcı değildik. İkinci yarıda da bitirici vuruşu yapamadık. Son dakikada Adriano ile 3 puanı çıkardık. Burası zorlu bir deplasman, kırılması zor bir takım Rize. Şükürler olsun ki 3 puanı çıkardık" ifadelerini kullandı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam