G.Saray'ın Türkiye Kupası'ndaki hedefi

Galatasaray Futbol Takımı İdari Menajeri Cenk Ergün, Türkiye Kupası kura çekiminin sonrasında açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 07 Kasım 2014 16:33
Haber: AA
G.Saray'ın Türkiye Kupası'ndaki hedefi
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Galatasaray Futbol Takımı İdari Menajeri Cenk Ergün, FBM Makina Balçova Yaşamspor, Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor ve Eskişehirspor'la birlikte yer aldıkları Türkiye Kupası G Grubu'nda zorlu maçlar olacağını dile getirdi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Gruplarında bir İstanbul takımı olmadığını kaydeden Ergün, "Ancak uzunca bir süredir Diyarbakır'a gitmiyorduk. Oradaki taraftarlarımızla tekrar bir araya gelme fırsatımız olacak. İzmir zaten her zaman, 'Süper Lig'de takımı olsa da gitsek' diye düşündüğümüz bir yer. Eskişehirspor ise geçen sene Ziraat Türkiye Kupası finalindeki rakibimiz. Zorlu maçlar olacak. Amacımız her zaman olduğu gibi bu gruptan da birinci olarak çıkabilmek" şeklinde görüş belirtti.

Tümü
 Reklam