Fred: "Yapmamız gereken bu"

Fenerbahçe forması giyen Fred, Konyaspor maçı sonrası konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 10 Mayıs 2026 00:11
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Fred: 'Yapmamız gereken bu'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
Süper Lig'de Fenerbahçe'nin Konyaspor'u 3-0 yendiği maçın ardından Fred açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla İki golle maça damga vuran Fred, "İyi bir maç çıkardığımızı düşünüyorum. İki gol attığım için mutluyum. Takım arkadaşlarımı da tebrik etmek istiyorum." dedi.

Fred ayrıca "Artık yapmamız gereken sezonu en iyi şekilde kapatmak." diye konuştu.

Tümü
 Reklam