Bülent Bölükbaşı: "Kötü bir gün geçirdik"

Ümraniyespor Teknik Direktörü Bülent Bölükbaşı, Bandırmaspor yenilgisinin ardından açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 02 Mart 2025 17:08
Haber: AA, Fotoğraf: AA
Bülent Bölükbaşı: 'Kötü bir gün geçirdik'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Central Hospital Ümraniyespor Teknik Direktörü Bülent Bölükbaşı, kötü bir gün geçirdiklerini dile getirdi.

Bölükbaşı, hem oyun hem de skor açısından iyi bir maç çıkartamadıklarını aktararak, "Beklemediğim bir mağlubiyet aldık, daha dirençli ve iyi bir oyun istiyorduk, öyle hazırlanmıştık. Bazen istediklerinizi sahada yapamıyorsunuz, çok kısa sürede önümüzdeki maça hazırlanmamız lazım." ifadelerini kullandı.

Bölükbaşı, Bandırmaspor'a başarı diledi.

Tümü
 Reklam