Hacettepe'de Çakmak dönemi

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Hacettepespor’un olağanüstü genel kurulunda Arda Çakmak, başkanlığa seçildi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 21 Kasım 2014 14:18
Haber: AA
Hacettepe'de Çakmak dönemi
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Hacettepespor’un olağanüstü genel kurulunda Arda Çakmak, başkanlığa seçildi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde 175 üyeden 95'inin katılımıyla yapılan genel kurulda, üyelerin tümünün oyunu alan Arda Çakmak, mor-beyazlı ekibin yeni başkanı oldu. Eski başkan Turgay Kalemci'nin katılmadığı genel kurulda Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav da oy kullandı.

Arda Çakmak başkanlığındaki yeni yönetim kurulunda Ergun Maraşlı, Emin Eryılmaz, Halil Erkman, Yıldıray Yoldar, Sinan Aydın, Erol Yenidemirci, Ali Avaz, Harun Erol, Mustafa Hatunoğlu ve Anıl Cicioğlu yer ald

Tümü
 Reklam