Galatasaray - Beşiktaş U19 derbisinde kazanan yok!

U19 PAF Ligi 8. hafta maçında Galatasaray, sahasında Beşiktaş ile 1-1 berabere kaldı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 04 Ekim 2025 15:58
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: X.com
Galatasaray - Beşiktaş U19 derbisinde kazanan yok!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
U19 PAF Ligi 8. hafta maçında Galatasaray, sahasında Beşiktaş'ı konuk etti.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde oynanan mücadele 1-1 sona erdi.

Galatasaray'ı ilk yarıda öne geçiren golü 38. dakikada Berk Kızıldemir kaydetti. İkinci yarıda Beşiktaş'ta beraberliği sağlayan gol 78. dakikada Ozan Sevim attı.

Sarı-kırmızılar 42. dakikada Çağrı Balta ile penaltı atışından yararlanamadı.

Bu sonuçla Galatasaray, ligdeki puanını 13 yaptı ve 7. sırada yer aldı. Beşiktaş, puanını 16'ya yükselterek 3. sırada konumlandı.

Ligde gelecek hafta Galatasaray, Başakşehir'e konuk olacak. Beşiktaş, Gençlerbirliği'ni ağırlayacak.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam