Şanlıurfaspor'dan transfer açıklaması

PTT 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor'da kulüp başkanı Fethi Şimşek açıklamalarda bulundu

SPORX AI BAKIŞI
calendar 20 Ağustos 2015 15:42
Haber: AA
Şanlıurfaspor'dan transfer açıklaması
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
PTT 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor'da kulüp başkanı Fethi Şimşek, "Eksiklerimizi en kısa sürede gidereceğiz bunun için takımımızın zamana ihtiyacı var" dedi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Şimşek, AA muhabirine yaptığı açıklamada, geçen hafta sahalarında oynadıkları Adanaspor maçında takımın istenilen performansı gösteremediğini söyledi.

Taraftara daha iyi futbol izletmek istediklerini vurgulayan Şimşek, şöyle konuştu:

"İlk maçımızda taraftarlarımıza iyi bir izletemediğimiz için üzgünüm. İlk maçta eksiklerimizi gördük. Eksiklerimizi en kısa sürede gidereceğiz, bunun için takımımızın zamana ihtiyacı var. İnşallah ilerleyen haftalarda daha iyi olacağız. Transfer çalışmalarımız da devam ediyor. Orta saha ve forvet mevkilerini güçlendirerek, gücümüze güç katmak istiyoruz."

Şanlıurfa kamuoyunun takıma daha fazla sahip çıkmasını beklediğini aktaran Şimşek, herkesin elinden gelen desteği sunması gerektiğini sözlerine ekledi.

Tümü
 Reklam