Kuzey Londra'yı 'Spurs'düler!

Premier Lig 7. haftasında iki Kuzey Londra ekibini karşı karşıya getiren mücadelede gülen taraf 2-1'lik skorla Tottenham kazandı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 02 Ekim 2011 20:00
Haber: Sporx.com
Kuzey Londra'yı 'Spurs'düler!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
İngiltere Premier Lig 7. hafta mücedelesinde Tottenham deplasmanda Arsenal'i konuk etti.

White Hart Lane'de oynanan Kuzey Londra derbisini Tottenham Hotspur 2-1 kazanarak üç puanı elde eden taraf oldu.

Karşılaşmada Tottenham'a derbi galibiyetini getiren golleri 40. dakikada Rafael van der Vaart ve 73. dakikada sonradan oyuna giren Sandro kaydetti. Arsenal'de tek golü atan isim ise 51. dakikada Aaron Ramsey oldu.

Bu sonucun galibiyetin ardından Tottenham 12 puana yükselerek zirve takibini sürdürdü. Arsenal ise ezeli rakibine yenildiği karşılaşmanın ardından 7 puanda kaldı.


Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam