Van Gaal: "Favori City..."

Premier Lig'de haftasonu Manchester City ile karşılaşacak olan Manchester United'da menajer Louis Van Gaal derbiyle ilgili açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 23 Ekim 2015 20:02 | Son Güncelleme Tarihi: 23 Ekim 2015 20:03
Haber: Sporx.com dış haberler
Van Gaal: 'Favori City...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (2)
Google News
SPORX DIŞ HABERLER- Premier Lig'de haftasonu Manchester City ile karşılaşacak olan Manchester United'da menajer Louis Van Gaal derbiyle ilgili açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Dev derbi öncesi düzenlenen basın toplantısında konuşan Hollandalı menajer; "Böylesi maçlarda kimin favori olduğunun pek önemi yok ama gerçeklere bakacak olursak onlar ilk sıradalar. Biz ise averajla 2. ve 3. sıradayız. City ile aramızda gol ve puan farkı var. Bu şekilde şekilde bakınca favori onlar. Ama bu benim için sorun değil." sözlerini kullandı.

Maçla ilgili konuşan Van Gaal; "Rasyonel olup oyunumuza odaklanmalıyız. Neyi iyi yapıyorsak onlara devam etmeliyiz. Bizim duygusal olma şansımız yok. Duygusal olma şansı taraftarımızda. Tabii ki Manchester City'yi yenebiliriz." dedi.

Takımdaki sakat oyuncularla ilgili de konuşan tecrübeli çalıştırıcı; "Luke Shaw ve Paddy McNair'in uzun süreli sakatlıkları var. Ashley Young da 3 haftadır takımal çalışmıyor. Young City'ye karşı forma giymeyecek. Kadromuzun geniş olması ve takımları çok oyuncu içinden seçmek bir menajerin şansıdır. Ben de bu sezon bu şansı kullanıyorum." diyerek sözlerini noktaladı.

Tümü
 Reklam