G.Saray yönetimi, Madrid'le buluştu!..

Real Madrid - Galatasaray maçı öncesinde başkanlar ve yöneticiler yemekte bir araya geldi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 18 Ağustos 2015 18:16
Haber: Sporx.com
G.Saray yönetimi, Madrid'le buluştu!..
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (5)
Google News
Santiago Bernabeu Kupası kapsamında Real Madrid - Galatasaray karşılaşması öncesinde iki kulübün başkanı ve yöneticileri stadda düzenlenen özel yemekte bir araya geldi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Real Madrid Kulübü tarafından düzenlenen yemeğe, Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Dursun Özbek, İkinci Başkan Cengiz Özyalçın, Genel Sekreter Fatih İşbecer, Yönetim Kurulu Üyeleri Can Topsakal, Alper Narman ve İdari Menajer Cenk Ergün katıldı.

Real Madrid Başkanı Florentino Perez ve Sportif Direktör Emilio Butragueno'nun da katıldığı yemek, oldukça sıcak ve samimi bir havada geçti.

Yemeğin ardından Real Madrid Başkanı Florentino Perez, Başkan Dursun Özbek'e bir plaket hediye ederken, Başkan Dursun Özbek de Perez'e bir kalem hediye etti. Sonrasında iki başkan birbirlerine başarılar diledi.



Tümü
 Reklam