Süper Lig'de Fenerbahçe'nin Konyaspor'u 3-0 yendiği maçın ardından Fred açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
İki golle maça damga vuran Fred, "İyi bir maç çıkardığımızı düşünüyorum. İki gol attığım için mutluyum. Takım arkadaşlarımı da tebrik etmek istiyorum." dedi.
Fred ayrıca "Artık yapmamız gereken sezonu en iyi şekilde kapatmak." diye konuştu.
Fred ayrıca "Artık yapmamız gereken sezonu en iyi şekilde kapatmak." diye konuştu.

















Fenerbahçe


