Felipe Augusto: "Kupa için sabırsızım"

Trabzonsporlu futbolcu Felipe Augusto, Gençlerbirliği'ni 2-1 yenip Türkiye Kupası'nda finale yükseldikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 13 Mayıs 2026 23:02
Felipe Augusto: 'Kupa için sabırsızım'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği'ni 2-1 yenen Trabzonspor, finalde Konyaspor'un rakibi oldu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Trabzonsporlu futbolcu Felipe Augusto, maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Mücadeleyi değerlendiren Augusto, "Çok mutluyum. Hem oyuna girme fırsatı buldum hem de galibiyet aldık. Biraz daha sakin geçmesi bekleniyordu ama önemli olan galip gelmek, finale yükselmekti. Son 2 yılda maalesef kupayı alamadık ama yine orada olacağız. Trabzonspor ile kupa kazanmanın ne anlama gelebileceğini görmek için sabırsızlanıyorum." dedi.

Açıklamalarına devam eden Brezilyalı futbolcu, "Taraftarınızın size bu seviyede destek olması çok önemli. Biz içeride de dışarıda da oynasak bize inanılmaz destek veriyorlar. Umarım finalde de bu desteği göreceğiz." ifadelerini kullandı.

Tümü
 Reklam