Cavcav: "E-bilete uymayanlar..."

Kulüpler Birliği Başkanı İlhan Cavcav, e-bilet uygulamasını tanımayacağını açıklayan kulüplere cevap verdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 00 0000 00:00
Haber: DHA
Cavcav: 'E-bilete uymayanlar...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Kulüpler Birliği Başkanı İlhan Cavcav, e-bilet uygulamasını tanımayacağını açıklayan kulüplere cevap verdi.

Cavcav, "Uymayacak kulüpler cezasını çeker" dedi.

18 kulüp olarak e-bilet uygulamasına uyacakları yönünde teminat verdiklerini belirten Cavcav, "Bu kanuna Türkiye Futbol Federasyonumuz da destek verdi. E-bilet uygulamasından 150 milyon TL gibi bir rakam gelecek. Bunun yüzde 47'si kulüplere dağıtılacak. Bu konuda desteğini çeken kulüplerin kanuni hakları yok. Uymayanlar ceza yiyecek. Biz tüm kulüpler olarak bu kararı aldık. Ben Kulüpler Birliği Başkanı olarak bu uygulamayı çok faydalı buluyorum. Sahalarımızda olan şiddet olaylarını da azaltacağını düşünüyorum" diye konuştu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam