"Sinan Gümüş'ü tebrik ediyorum."

Ziraat Türkiye Kupası'nda Kastamonuspor 1966'yı 4-1 yenen Galatasaray'da ilk golünü atan Jem Karacan maçı değerlendirdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 26 Ocak 2016 23:20 | Son Güncelleme Tarihi: 26 Ocak 2016 23:27
Haber: Sporx.com
'Sinan Gümüş'ü tebrik ediyorum.'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (2)
Google News
Ziraat Türkiye Kupası'nda Kastamonuspor 1966'yı 4-1 yenen Galatasaray'da ilk golünü atan Jem Karacan maçı değerlendirdi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla İşte Jem'in sözleri:

"Çok mutluyum. Bu büyük camiada attığım ilk gol. Bu golü çok iyi bir Galatasaray taraftarı olan babama armağan ediyorum. Hocamıza kendimizi göstermek adına büyük bir fırsat olduğunu düşünüyorum. Sinan da hat-trick yaptı, onu da tebrik ediyorum"

Tümü
 Reklam