Ziraat Türkiye Kupası'nda Kastamonuspor 1966'yı 4-1 yenen Galatasaray'da ilk golünü atan Jem Karacan maçı değerlendirdi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
İşte Jem'in sözleri:
"Çok mutluyum. Bu büyük camiada attığım ilk gol. Bu golü çok iyi bir Galatasaray taraftarı olan babama armağan ediyorum. Hocamıza kendimizi göstermek adına büyük bir fırsat olduğunu düşünüyorum. Sinan da hat-trick yaptı, onu da tebrik ediyorum"
"Çok mutluyum. Bu büyük camiada attığım ilk gol. Bu golü çok iyi bir Galatasaray taraftarı olan babama armağan ediyorum. Hocamıza kendimizi göstermek adına büyük bir fırsat olduğunu düşünüyorum. Sinan da hat-trick yaptı, onu da tebrik ediyorum"



























Galatasaray


