Bilic: "Galatasaray'ı tebrik ederim"

Spor Toto Süper Lig'de Galatasaray'a 2-0 yenilen Beşiktaş'ta teknik direktör Slaven Bilic açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 24 Mayıs 2015 22:30 | Son Güncelleme Tarihi: 25 Mayıs 2015 12:38
Haber: Sporx.com
Bilic: 'Galatasaray'ı tebrik ederim'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (25)
Google News
Spor Toto Süper Lig'de Galatasaray'a 2-0 yenilen Beşiktaş'ta teknik direktör Slaven Bilic açıklamalarda bulundu.

Galatasaray karşısında özellikle ikinci yarıda iyi bir performans sergilediklerini belirten Bilic, "Galatasaray'ı tebrik ederim. Oyuncularımla gurur duyuyorum, maçın başından sonuna kadar rakibimize göre daha iyi olan bizdik. Galatasaray'ın 2-3 pozisyonu vardı, çok pozisyon yakaladık ancak golü atamadık. Büyük maçlarda bu çok kritik bir nokta. Sezon boyunca bu olay başımıza çok geldi. Çok yakalıyoruz ama bitiremiyoruz. Şansısız demek istemiyorum, bu kadar pozisyonu yakalayıp da atamıyorsak bir şeyler eksiktir" dedi.

"SNEIJDER EN AZ 30 GOL ATMIŞTIR"
Beşiktaş'ta bir kalite sorunu olduğunu Sneijder üzerinden verdiği örnekle açıklayan Bilic, "Büyük maçlarda şansız olduğumuzu söyleyebiliriz ancak ekstra kaliteli ile ilgili bir sıkıntımız var. Sneijder'in attığı gol mesala, Sneijder bu gollerden en az 30 tane Real Madrid'de de Inter'de de atmıştır. Bu çok önemli bir durum, Galatasaray için çok büyük bir avantaj." şeklinde konuştu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam