Bandırmaspor, Erzurumspor'u 5 gollü maçta geçti

Trendyol 1. Lig'in ilk hafta maçında Bandırmaspor, Erzurumspor'u 3-2 mağlup etti.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 11 Ağustos 2024 19:02
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: X.com
Bandırmaspor, Erzurumspor'u 5 gollü maçta geçti
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Trendyol 1. Lig'in ilk hafta maçında Bandırmaspor ile Erzurumspor karşı karşıya geldi. Bandırma 17 Eylül Stadyumu'nda oynanan maçı Bandırmaspor 3-2 kazandı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Bandırmaspor'a galibiyeti getiren golleri 54 ve 82. dakikada Paulinho, 71. dakikada Marco Paixao'dan geldi. Erzurumspor'un golleri ise 59 ve 69'ncu dakikalarda Eren Tozlu'nun ayağından geldi. 

Ev sahibi Bandırmaspor'da Faruk Can Genç, maçın 87. dakikasında kırmızı kart gördü.

Bu sonuçla birlikte Bandırmaspor, lige 3 puanla başladı. Erzurumspor, ilk maçında puanla tanışamadı.

Ligin bir sonraki maçında Bandırmaspor, Keçiörengücü deplasmanına gidecek. Erzurumspor, sahasında MKE Ankaragücü'nü konuk edecek. 

Tümü
 Reklam