Slaven Bilic anlaşma sağladı!

Beşiktaş ile yollarını ayıran Slaven Bilic'in, West Ham United'ın sahipleri David Sullivan ve David Gold ile masaya oturduğu ve anlaşmanın gerçekleştiği belirtildi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 09 Haziran 2015 00:55
Haber: Sporx.com dış haberler
Slaven Bilic anlaşma sağladı!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (9)
Google News
SPORX DIŞ HABERLER- Sezonun bitmesinin ardından Beşiktaş ile vedalaşan Slaven Bilic'in, İngiltere'de West Ham United'ın sahipleri David Sullivan ve David Gold ile masaya oturduğu ve prensip anlaşmasına vardığı iddia edildi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla İngiliz basınında yer alan haberlere göre; takım hedefi olarak küme düşmeme seçildi ve takım sahipleri Bilic'e 3 sezonluk, yıllığı 3.6 milyon euro olan bir anlaşma önerdi ve Bilic de bu teklifi kabul etti. West Ham'ın sahiplerinin, Bilic'in kulüp ve taraftarlar üstündeki etkisine de güvenerek anlaşmayı yaptığı, Marceloa Bielsa ile yapılacak son bir görüşmenin ardından son kararını verileceği belirtildi.

Öte yandan, Bilic'in sözleşmesine bir madde de konduğu ve takımın küme düşmesi halinde Bilic'in tazminatsız olarak kulpten gönderileceğinin altı çizildi.

46 yaşındaki Slaven Bilic ile birlikte Beşiktaş'ta da kendisiyle birlikte çalışan Nikola Jurcevic'in de imza atacağı ifade edildi.

Tümü
 Reklam