Obradovic: "Bütün alkış oyuncularıma..."

Zeljko Obradovic, Spor Toto Basketbol Ligi'nde Pınar Karşıyaka'yı 104-82 mağlup ettikleri maçın ardından konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 22 Kasım 2015 19:30
Haber: AA
Obradovic: 'Bütün alkış oyuncularıma...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
Fenerbahçe Başantrenörü Zeljko Obradovic, Spor Toto Basketbol Ligi'nde Pınar Karşıyaka'yı 104-82 mağlup ettikleri karşılaşmada hücumda çok iyi oynadıklarını söyledi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Obradovic, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, Pınar Karşıyaka ile oynanan karşılaşmalarda savunmaya dikkat edilmesi gerektiğini vurgulayarak, "40 dakika boyunca konsantre olmalısınız. İlk çeyrekte kötü savunmayla başladık. Daha sonra bunu değiştirerek toparladık. Hücum açısından çok iyiydik. Herkes süre aldı ve katkı yaptı" dedi.

Tecrübeli çalıştırıcı, kendisine tezahüratlarla destek veren taraftarlara teşekkür ederek, "Ancak oyuncular daha önemli. Bütün alkışlar onlara gitmeli" diye konuştu.

Sarı-lacivertli oyuncu Jan Vesely ise çok iyi maç çıkardıklarını ve THY Avrupa Ligi'nde Bayern Münih karşısında olduğu gibi iyi mücadele ettiklerini kaydetti.

Tümü
 Reklam