Wagner Pina: ''En iyi maçımız değildi''

Trabzonspor forması giyen Wagner Pina, Gençlerbirliği ile yaptıkları maç sonunda açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 14 Mayıs 2026 00:47
Haber: AA, Fotoğraf: AA
Wagner Pina: ''En iyi maçımız değildi''
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Trabzonspor forması giyen Wagner Pina finale kaldıkları maç sonunda açıklamalarda bulundu.

Mücadeleyi değerlendiren başarılı savunma oyuncusu, "Doğrusunu söylemek gerekirse bizim adımıza biraz sıkıntılı bir maç oldu. Çünkü bu tür maçlar zordur. Ucunda final olan maçlar, çok kolay değildir. Ama zaten önemli olan finale kalabilmekti. En iyi maçımız değildi ama tek hedefimiz finale kalabilmekti, galip gelebilmekti. Bunu da başardığımız için mutluyuz." değerlendirmesinde bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Yeşil Burun Adaları Milli Takımı oyuncusu Pina, final maçını da kazanıp o moralle Dünya Kupası'nda iyi performans sergilemek istediğini sözlerine ekledi. 

Tümü
 Reklam