Şanlıurfa'dan prim açıklaması

Şanlıurfaspor'un futbol şube sorumlusu Mehmet Büyükfırat, futbolculara ödenen primler hakkında açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 24 Ekim 2016 18:27
Haber: AA
Şanlıurfa'dan prim açıklaması
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
TFF 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor'un futbol şube sorumlusu Mehmet Büyükfırat, futbolcuların primlerinin ödenmediğine yönelik çıkan iddiaların asılsız olduğunu söyledi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Büyükfırat, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bazı basın yayın organlarında, deplasmanda oynadıkları ve 10 kişi kalan rakipleri Sivasspor'a 2-0 mağlup oldukları için futbolculara primlerin ödenmediğine ilişkin gerçeği yansıtmayan haberlerin yapıldığını kaydetti.

Futbolcu alacaklarının sözleşmelerine göre ödendiğini vurgulayan Büyükfırat, "Futbolcularımızın primleri yeri geldiğinde ödeniyor. Alacağı bulunan futbolcularımız var ancak ödeme için yapılan sözleşme süresi daha dolmadı. Futbolcular, 8 maç oynadıktan sonra bir maç başı ödemesi yapılacak. Anlaşmalarımız kapsamında futbolcularımızın prim ödemelerinde herhangi bir sorun bulunmuyor, asılsız haberleri anlamakta zorlanıyoruz. Bu tarz açıklamalar zor bir süreçten geçen takımıza ve camiamıza zarar veriyor. Tüm tarafları daha anlayışlı davranmaya davet ediyoruz." ifadelerini kullandı.

Tümü
 Reklam