Bursaspor üzgün; "Her şeyi yaptık ama..."

Bursaspor Teknik Sorumlusu Ersel Uzgur, Galatasaray maçı sonrasında konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 04 Aralık 2015 22:41
Haber: Sporx.com
Bursaspor üzgün; 'Her şeyi yaptık ama...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (4)
Google News
Bursaspor Teknik Sorumlusu Ersel Uzgur, Galatasaray'a 3-0 mağlup oldukları maçın ardından açıklamalarda bulundu. İşte o sözler...

"Her şeyi yaptık sahada, yapamadığımız tek şey, gol vuruşunu ya da kaliteli gol pasını atamamak. Ve de verdiğini gol pozisyonlarında müdahale yapamamak. Oyunun genelinde her şeyi yaptık. Kolay gittik, pozisyonlara girdik. Oyunun ilk yarısında 2-3 gol atabilirdik. Buraya gelip, pozisyonları değerlendiremezseniz, kaliteli oyuncuları var ve bir kere sahneye çıkıp, sonucu değiştirebilirler. Maalesef de öyle oldu. Biz yakaladığımız ivmeyi devam ettireceğiz"
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam