F.Bahçe son 5 sezonda 4. kez finalde

Ziraat Türkiye Kupası'nda Eskişehirspor'u penaltı vuruşları sonrasına eleyerek finale kalan Fenerbahçe 15. kez finalde boy gösterecek.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 09 Mayıs 2013 00:33
Haber: Sporx.com
F.Bahçe son 5 sezonda 4. kez finalde
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Fenerbahçe toplamda 15. kez Z.Türkiye Kupasında finale kaldı. Fenerbahçe finalde 1967-68 sezonunda Altay'ı 2-0 ve 0-1, 1973-74 sezonunda Bursaspor'u 0-1 ve 3-0 1978-79 sezonunda Altay'ı 1-2 ve 2-0, 1982-83 sezonunda Mersin İdman Yurdu'nu 2-0 ve 2-1 ve geçen sezon Bursaspor’u 4-0 geçip kupayı almıştı. Fenerbahçe böylece son 5 sezonda 4.kez finale yükseldi.

Sarı-lacivertliler 2008-09 sezonunda Beşiktaş’a, 2009-10 sezonunda Trabzonspor’a finalde kaybetmiş geçen sezon ise Bursaspor’u yenip kupayı kazanmıştı. Fenerbahçe bu sezonda finalde Trabzonspor ile eşleşti. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla GEÇEN SEZON DA PENALTILARDA GÜLDÜ
Fenerbahçe geçen sezon çeyrek finalde Kayserispor ile karşılaşmış 2-0 geriye düştüğü maçı 2-2 beraberliğe getirmişti. Fenerbahçe penaltılara giden maçı 5-4 kazanıp önce yarı finale çıkmış ardından da kupayı kazanmıştı.

Tümü
 Reklam