Saracoğlu'nda tartışma yaratan ofsayt!

Fenerbahçe ile Eskişehirspor arasında oynanan Ziraat Türkiye Kupası yarı final rövanş maçında Eskişehirspor'un sayılmayan golü tartışma yarattı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 08 Mayıs 2013 23:55
Haber: Sporx.com
Saracoğlu'nda tartışma yaratan ofsayt!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Ziraat Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe ile Eskişehirspor 1-1'in rövanşında Şükrü Saracoğlu Stadı'nda karşı karşıya geldi. İstanbul'da oynanan karşılaşmanın 90 dakikalık bölümü Eskişehir'de olduğu gibi 1-1 sona erince uzatma bölümlerine geçildi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Şükrü Saracoğlu Stadı'nda oynanan uzatma bölümünün 94. dakikasında maçın hakemi Hüseyin Göçek'in çaldığı bir ofsayt düdüğüne Eskişehirspor isyan etti. Savunma arkasına atılan opasa koşan Necati Ateş, Volkan Demirel'in koruduğu kaleye golünü attı ancak Hüseyin Göçek ofsayt gerekçesiyle golü geçersiz saydı.

Ofsayt kararın ardından Eskişehirsporlu futbolcular Hüseyin Göçek'e itirazlarda bulunurken, karar değişmedi.



Tümü
 Reklam