Dirk Kuyt: "Kupayı hakediyoruz"

Ziraat Türkiye Kupası'nda Eskişehirspor'u Şükrü Saracoğlu Stadı'nda penaltılar sonucunda yenerek finale uzanan Fenerbahçe'de Dirk Kuyt açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 09 Mayıs 2013 01:47
Haber: Sporx.com
Dirk Kuyt: 'Kupayı hakediyoruz'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Ziraat Türkiye Kupası'nda Eskişehirspor'u Şükrü Saracoğlu Stadı'nda penaltılar sonucunda yenerek finale uzanan Fenerbahçe'de Dirk Kuyt açıklamalarda bulundu. Bazen kazanmak için şansın da yardımı olması gerektiğine vurgu yapan Hollandalı yıldız, sonuçtan memnun olduğunu ve kupayı hak ettiklerini belirtti.

Dirk kuyt, "Çok zor bir karşılaşma geride kaldı bu akşam. Ama futbolda nasıl kazandığınız çok önemli değildir. Bugün önemli olan finale uzanmamızdı. Çok uzun bir karşılaşma oldu ve penaltılarla kazandık. Bazen de kazanmak için şansın da yardımı gerekiyor. Sonuçtan son derece memnunum bence bu takım kupayı hak ediyor" ifadelerini kullandı.

Yıldız futbolcu maçın tamamında forma giydi ve penaltılara giden mücadelede 1 de penaltı golü kaydetti.

%%VIDEOANONS%%




Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam