Mustafa Alper Avcı: "Skoru korumamız gerekiyordu"

Adana Demirspor Teknik Direktörü Mustafa Alper Avcı Konyaspor mağlubiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 27 Nisan 2025 20:15
Haber: AA, Fotoğraf: AA
Mustafa Alper Avcı: 'Skoru korumamız gerekiyordu'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Adana Demirspor Teknik Direktörü Mustafa Alper Avcı Konyaspor mağlubiyetinin ardından konuştu.   Avcı, maça iyi başladıklarını söyledi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Özellikle ilk yarıda, top rakipteyken doğru pozisyon aldıklarını aktaran Avcı, "İlk yarıda en büyük sıkıntımız, rakibin kenar ortalarıydı. Rakibin o ortalarına rağmen doğru savunma yaptık." diye konuştu.

Gelişim gösteren oyuncu grubuna sahip olduklarını dile getiren Avcı, şu değerlendirmeleri yaptı:

"Savunma arkasına yapılan koşulardan ziyade, kenarlarda çok fazla topla buluştuk. Bunu biraz daha merkeze yönlendirmemiz gerekiyordu, eksik kaldık. Ama en nihayetinde devreye 1-0 önde girdik. Skoru korumamız gerekiyordu. Açıkçası bizim hoşumuza gitmeyen bir görüntü oldu. Konyaspor'u tebrik ediyorum, büyük bir camia." şeklinde konuştu.

Tümü
 Reklam