Çalımbay: "Galibiyet golünü atamadık"

Sivasspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay Ankara'ya kazanmak için geldiklerini; ama başaramadıklarını belirtti.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 27 Kasım 2010 20:29
Haber: AA
Çalımbay: 'Galibiyet golünü atamadık'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Sivasspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay Ankara'ya kazanmak için geldiklerini belirterek, şunları söyledi: ''Ligdeki konumumuz gerçekten iyi değil. Buradan alacağımız 3 puan bizi rahatlatacaktı. Golü de bulduk. Pozisyona da girdik ama galibiyet golünü atamadık. Karşılaşmanın 2. yarısında 2 takım da birbirini oynatmamaya çalıştı. Sonuçta deplasmandan alınan 1 puan, puandır. Devre arasına kadar toplayabileceğimiz kadar puan toplayacağız. Devre arasında yapacağımız takviye ve çalışmalarla daha iyi yerlere geleceğiz.''
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam