F.Bahçe ilk maçı kaybetti

Fenerbahçe Kadın Masa Tenisi Takımı, Avrupa Masa Tenisi Birliği (ETTU) Şampiyonlar Ligi çeyrek final ilk maçında Polonya temsilcisi KTS Spar Zamek'e 3-1 yenildi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 18 Ocak 2016 21:51
Haber: AA
F.Bahçe ilk maçı kaybetti
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (6)
Google News
Fenerbahçe Kadın Masa Tenisi Takımı, Avrupa Masa Tenisi Birliği (ETTU) Şampiyonlar Ligi çeyrek final ilk maçında Polonya temsilcisi KTS Spar Zamek'e 3-1 yenildi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Ülker Sports Arena Metro Enerji Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmada Fenerbahçe adına ilk maça çıkan ismi Alman oyuncu Irene Ivancan oldu. Ivancan, rakibini 3-0 yenerek sarı-lacivertlileri 1-0 öne geçirdi.

Sonraki maçlarda Elizabeta Samara, Yana Noskova ve Irene Ivencan, rakiplerine yenildi ve sarı-lacivertliler sahadan 3-1 mağlup ayrıldı.

Karşılaşmanın rövanşı 22 Ocak Cuma günü Polonya'da oynanacak.

Tümü
 Reklam