Fenerbahçe, kasasını doldurdu

Konferans Ligi elemelerinde rakiplerini içerde ve dışarda yenen ve gruplara da galibiyetle başlayan Fenerbahçe, kasasını da doldurdu. Sarı-lacivertliler, şu ana kadar Avrupa galibiyetlerinden 4 milyon 719 bin euro (136 milyon 397 bin 504 TL) kazandı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 23 Eylül 2023 10:03
Haber: Sabah, Fotoğraf: AA
Fenerbahçe, kasasını doldurdu
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Konferans Ligi'nde elemelerde oynadığı 6 maçı kazandıktan sonra gruplara adını yazdıran Fenerbahçe, toplamda 4 milyon 219 bin euro almaya hak kazanmıştı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Temsilcimiz, Danimarka ekibi Nordsjaelland'ı da mağlup ederek 500 bin euroluk galibiyet primini de cebine koydu. Bu kazançla birlikte Fenerbahçe'nin kasasına giren para, toplam 4 milyon 719 bin euro (136 milyon 397 bin 504 TL) oldu.

Temsilcimiz, alacağı puanlarla gelirini daha da artırabilecek. Eğer sarı-lacivertliler, grubunu lider tamamlarsa 650 bin euro, ikinci bitirirse 325 bin euro alacak.

Son 32 turu için de 300 bin euro UEFA tarafından hesaba yatırılacak. Sarı-lacivertlilerin bir maçta aldığı 500 bin euroluk prim, Süper Lig'de ise 6 galibiyete eş değer.



Tümü
 Reklam