Şota Arveladze: "Çalıştık ama golde uyuduk"

Kasımpaşa Teknik Direktörü Şota Arveladze, Gaziantep FK karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 30 Ağustos 2025 22:37
Haber: AA, Fotoğraf: AA
Şota Arveladze: 'Çalıştık ama golde uyuduk'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Yorum Yap Yorum Yap
Google News


Trendyol Süper Lig'in 4. haftasında konuk ettiği Gaziantep FK'ye 3-2 yenilen Kasımpaşa'da teknik direktör Şota Arveladze, ikinci yarıda pozisyonlar bulmalarına rağmen mağlup olduklarını söyledi.

Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında Gürcü teknik adam, açıklamalarda bulundu.

Kötü bir sonuç aldıklarını belirten Şota, "İki farklı devre oldu. Hatalara rağmen oyunu çevirebilirdik. Puan veya puanlar alabilirdik. Rakibi tebrik etmek lazım. Duran toplara iyi çalışmışlar ve gol attılar. Buna çalıştık ama golde uyuduk. Kritik dakikalarda gol yedik. İkinci devrede maçı çevirecek pozisyonlar bulduk. Net pozisyonlar bulduk. Sonuç bizim için iyi değil. Lige kötü başladık." ifadelerini kullandı.

Tümü
 Reklam