Hamburg, ligdeki ilk galibiyetini aldı!

Almanya Bundesliga'nın 4. hafta karşılaşmasında Hamburg, evinde Heidenheim'i 2-1 mağlup etti. Mavi-beyazlılar bu sonuçla birlikte ligdeki ilk galibiyetini aldı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 20 Eylül 2025 18:29 | Son Güncelleme Tarihi: 20 Eylül 2025 19:06
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: Imago
Hamburg, ligdeki ilk galibiyetini aldı!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Almanya Bundesliga'nın 4. hafta karşılaşmasında Hamburg, evinde Heidenheim'i ağırladı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Volksparkstadion'da oynanan karşılaşmayı ev sahibi Hamburg, 2-1 kazandı.

Mavi-Beyazlı ekibe galibiyeti getiren golleri 42. dakikada Luka Voskovic ve 59. dakikada Rayan Philippe kaydetti.

Deplasman ekibinin tek golünü 90+3. dakikada Adam Kölle attı.

Bu sonuçla birlikte ligde ilk galibiyetini alan Hamburg, puanını 4'e yükseldi. Heidenheim ise 0 puanda kaldı.

Hamburg gelecek hafta Union Berlin'e konuk olurken, Heindheim evinde Augsburg'u ağırlayacak.

Tümü
 Reklam