Wade Baldwin: "En önemlisi kupa"

Fenerbahçe Beko forması giyen Wade Baldwin, Beşiktaş maçı sonrası konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 24 Eylül 2025 23:03
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Wade Baldwin: 'En önemlisi kupa'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Fenerbahçe Beko forması giyen Wade Baldwin, Cumhurbaşkanlığı Kupası'ndaki Beşiktaş maçı sonrası konuştu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Baldwin, "İlk resmi maç bu ve biz bu kupayla başlamak istiyorduk. Camia, taraftar ve koç için ne kadar önemli olduğunu biliyorduk. Bir başkan değişikliği oldu, yeni başkanla ilk kupamız ama en önemlisi Fenerbahçe'nin bu kupayı kazanmasıydı." dedi.

Yıldız isim, "Geçen yıl çok özeldi. Bugün de bıraktığımız yerden devam etmek adına önemliydi." diye konuştu.

Tümü
 Reklam