Beşiktaş forması giyen Junior Olaitan, Trabzonspor yenilgisinin ardından açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Üzgünlüğünü belirten Olaitan, "Üzgünüz, bu maçı kazanıp taraftarımızı mutlu etmek istiyorduk. Özellikle ben çok üzüldüm, son maçta benim hatamdan dolayı gelişen bir durum olmuştu." dedi.
Olaitan ayrıca "Artık bu sezonu bitiriyoruz. Sonraki sezon için Beşiktaş camiasını mutlu edecek şekilde çalışmalara başlayacağız." dedi.
Olaitan ayrıca "Artık bu sezonu bitiriyoruz. Sonraki sezon için Beşiktaş camiasını mutlu edecek şekilde çalışmalara başlayacağız." dedi.

















Beşiktaş


