Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye 4 yıldız göndermesi

Galatasaray, Fenerbahçe derbisi sonrasında rakibine 4 yıldız göndermesinde bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 06 Şubat 2021 22:14 | Son Güncelleme Tarihi: 06 Şubat 2021 22:15
Haber: Sporx.com
Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye 4 yıldız göndermesi
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (4)
Google News
Galatasaray, Fenerbahçe'yi 1-0 mağlup ettikleri maçın ardından ezeli rakibine 4 yıldız göndermesi yaptı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Sarı-lacivertli kulübün Twitter hesabından yaptığı maç sonu paylaşımında yıldız olmamasına dikkat çeken sarı-kırmızılı ekip, "Doğru logo kullanımı ile maç sonucu görselini sizin için yeniden hazırladık. Rakibe saygı, kendine saygı!" mesajını paylaştı.



Tümü
 Reklam