40 gündür evden çıkmıyordu, koronavirüs kaptı!

Antalya'da Akdeniz Otizm Spor Kulübü Derneği Başkanı Demet Çileli Baz, 40 gündür evden çıkmadığını ve koronavirüs kaptığını söyledi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 23 Nisan 2020 00:02 | Son Güncelleme Tarihi: 23 Nisan 2020 12:44
Haber: Sporx.com
40 gündür evden çıkmıyordu, koronavirüs kaptı!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
Antalya'da Akdeniz Otizm Spor Kulübü Derneği Başkanı olan Demet Çileli Baz, 40 gündür evden çıkmamasına rağmen koronavirüs testinin pozitif çıktığını söyledi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Bir süredir kendisinde öksürük ve ateş belirtileri görüldüğünü söyleyen Baz, Kepez Devlet Hastanesi'nde yapılan testin ardından koronavirüs kaptığını anladığını belirtti.

Hastanede tedavi altına alınan Demet Çileli Baz'ın 40 gündür evden hiç çıkmamasına rağmen virüsü nasıl kaptığı ise henüz netleşmedi.



Tümü
 Reklam