Adana'da kırmızı kart çıktı!

Adana Demirspor, Yusuf Barasi'nin kırmızı kart görmesiyle Fenerbahçe karşısında 10 kişi kaldı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 19 Ocak 2025 20:19 | Son Güncelleme Tarihi: 19 Ocak 2025 20:22
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Adana'da kırmızı kart çıktı!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Yorum Yap Yorum Yap (4)
Google News
Adana Demirspor, sahasında Fenerbahçe ile karşı karşıya geldiği maçta 10 kişi kaldı.

Mücadelenin 56. dakikasında orta sahada yaşanan Yusuf Barasi - Mert Müldür mücadelesi sonrası hakem Halil Umut Meler, Barasi'ye doğrudan kırmızı kart gösterdi.

Adana Demirsporlu futbolcular ve teknik heyet, bu karara itirazda bulundu. Hakem Meler'in kararı değişmedi.





Tümü
 Reklam