Şota Arveladze: "İnşallah devamı gelecek"

VavaCars Fatih Karagümrük Teknik Direktörü Şota Arveladze kazanılan Rizespor maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 28 Ocak 2024 18:46 | Son Güncelleme Tarihi: 29 Ocak 2024 00:49
Haber: AA, Fotoğraf: AA
Şota Arveladze: 'İnşallah devamı gelecek'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
Trendyol Süper Lig'in 23. haftasında ağırladığı Çaykur Rizespor'u 4-0 yenen VavaCars Fatih Karagümrük'te teknik direktör Şota Arveladze, iyi bir performansla farklı galip geldikleri için mutlu olduğunu söyledi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla İşte Şota Arveladze'nin açıklaması:

"Mutluyuz. İyi bir maç oldu. Güzel goller attık. Karşılaşma kontrolümüz altında geçti. Sadece ikinci devrenin ilk 10 dakikasında rakibin oynamasına izin verdik. Futbolcuları tebrik ediyorum. İnşallah devamı gelecek." 

 
Tümü
 Reklam