Milli kürekçiler Çekya'da madalya topladı

Milli kürekçiler Çekya'da 1 altın, 2 gümüş madalya kazandı

SPORX AI BAKIŞI
calendar 07 Eylül 2025 16:16
Haber: AA, Fotoğraf: AA
Milli kürekçiler Çekya'da madalya topladı
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Milli kürekçiler, Çekya'da düzenlenen Avrupa 23 Yaş Altı Kürek Şampiyonası'nda 1 altın, 2 gümüş madalya elde etti. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Türkiye Kürek Federasyonunun açıklamasına göre Racice şehrindeki organizasyonun son gün yarışlarında milli sporcular Halil Kaan hafif kilo erkekler tek çifte (LM1X) kategorisinde altın, Enes Biber ve Aytimur Selçuk iki çifte (2-), Cevdet Ege Mutlu ise tek çifte (1X) kategorilerinde gümüş madalya kazandı.

Mili kürekçiler organizasyonu 3 madalyayla tamamladı.

Tümü
 Reklam