Junior Olaitan: "Çok üzüldüm"

Beşiktaş forması giyen Junior Olaitan, Trabzonspor yenilgisinin ardından konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 10 Mayıs 2026 00:35
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Junior Olaitan: 'Çok üzüldüm'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Beşiktaş forması giyen Junior Olaitan, Trabzonspor yenilgisinin ardından açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Üzgünlüğünü belirten Olaitan, "Üzgünüz, bu maçı kazanıp taraftarımızı mutlu etmek istiyorduk. Özellikle ben çok üzüldüm, son maçta benim hatamdan dolayı gelişen bir durum olmuştu." dedi.

Olaitan ayrıca "Artık bu sezonu bitiriyoruz. Sonraki sezon için Beşiktaş camiasını mutlu edecek şekilde çalışmalara başlayacağız." dedi.

Tümü
 Reklam