"Şampiyon yap bizi İsmail Kartal"

Fenerbahçe'de teknik direktör İsmail Kartal, Olympiakos maçıyla ilk Fenerbahçe teknik direktörlüğü tecrübesini elde etti.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 16 Ağustos 2014 22:10
Haber: AA
'Şampiyon yap bizi İsmail Kartal'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Fenerbahçe'de İsmail Kartal, teknik direktör olarak sarı-lacivertli takımın başında ilk maçına Olympiakos mücadelesiyle çıktı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Ersun Yanal'ın istifasından sonra sarı-lacivertli yönetim tarafından yardımcı antrenörlükten teknik direktörlüğe getirilen Kartal'a, Olympiakos maçında taraftarlar sevgi gösterisinde bulundu.

Karşılaşmanın başlama düdüğünün öncesinde, taraftarlar "İsmail Kartal" diye tempo tuttu. Bunun üzerine yedek kulübesinden taraftarlara doğru yürüyen Kartal, el sallayıp, eğilerek taraftarları selamladı. Taraftarlar da "Şampiyon yap bizi İsmail Kartal" diye tezahürat yaptı.

Tümü
 Reklam