Roma'dan F.Bahçe'ye ilginç benzetme!..

Roma Teknik Direktörü Rudi Garcia, Fenerbahçe ile 3-3 biten dostluk maçının ardından önemli açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 20 Ağustos 2014 01:59 | Son Güncelleme Tarihi: 20 Ağustos 2014 09:19
Haber: DHA, Fotoğraf: Sporx.com
Roma'dan F.Bahçe'ye ilginç benzetme!..
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Roma Teknik Direktörü Rudi Garcia, Fenerbahçe ile 3-3 biten dostluk maçının ardından düzenlediği basın toplantısında, Fenerbahçe'nin Fiorentina takımına benzediğini söyledi.

Rudi Garcia, Salih Uçan'ın da 22 dakika sahada kaldığı takımının, Fenerbahçe karşısında karakterini ortaya koyduğunu söyleyerek, "Önümüzde zor maçlar olacaktır muhakkak, ama bütün sezon böyle devam etmemiz gerekir. Takımın savunması gayet iyi durumda, hücum da iyi" diye konuştu.

Garcia, 30 Ağustos'ta İtalya Birinci Ligi'nin (Serie A) startını verecekleri Fiorentina karşılaşmasında gerçek Roma'yı göreceklerini ifade etti.

Garcia, Fenerbahçe'nin de Fiorentina takımına benzediğini söyleyerek, bu nedenle bu karşılaşmasının takımı denemek için iyi bir fırsat olduğunu söyledi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam